23948sdkhjf

Orana i sydasiatisk offensiv

Den fynske marmeladeproducent vil ind på det indonesiske marked.
Derfor er Orana med, når handels- og erhvervsminister Pia Olsen Dyhr i denne uge står i spidsen for et erhvervsfremstød i Indonesien. Rynkeby-virksomheden har aftalt mindst fem møder med indonesiske distributører af frugtprodukter, og målet er at få fodfæste på det enorme marked.

- Indonesien er interessant for Orana, fordi der er 240 millioner mennesker og en voksende middelklasse, som vores produkter retter sig imod, siger direktør i Orana, Lene Christensen, til TV2 Fyn.

Hun ser både muligheder blandt de almindelige forbrugere, men også i fx cafe- og hotelbranchen, som Orana har en række målrettede produkter til.

Den fynske virksomhed er allerede til stede i Sydøstasien; nemlig i Vietnam, men det er planen, at man vil manifestere sin position. Udover Indonesien vil man gerne ind i fx Malaysia, Myanmar og Hongkong.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.085